Utmattad.. Idag igen!

Att praktisera på haket dödar mig långsamt.. Det är inte en minut att sitta ner under, det är bara gå, gå & gå i 5 & en halv timme. Roligt? Nej, speciellt inte när man går på stengolv vilket gör att man får dubbelt så ont i både fötter och rygg. Blev en sen uppdatering idag, ledsen. Men direkt när jag kom hem så slumrade jag till tills mamma kom och berättade att jag skulle hämta ut mobilen jag beställde i söndags. Så det har jag gjort nu :) Är glad att jag har en fungersam telefon nu, haha, den förra var sönder nästan överallt. Men såna telefoner får det bli när man blir bestulen. :) Byggarna har lagt in lågon slags luftmaskin, det är ett tjockt plaströr som leder luft som går igenom halva lägenheten nu. Och det låter som fasen.. Kommer nog inte att kunna sova så gott ikv.. Men somsagt, öronproppar gör nog susen ;) Ska ta en lång dusch ikväll, käka lite och kolla på tv vilket jag alltid gör. :) Ha det så bra era små pinglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0