Översvämning

Hann aldrig berätta att jag vaknade klockan fyra imorse av att min mamma skrek, och när jag gick upp så såg jag att det var vatten överallt. Tur att min mamma gick upp för att gå på toaletten, annars hade hela lägenheten blivit förstörd. Som tur är så hann vattnet "bara" sprida sig i badrummet, hela hallen, köket och i matrummet. Dom ska även byta lite lister som blivit skadade i mitt rum. Men byggarna har varit här hemma hela dagen och när jag kom hem så såg det ut såhär. Dom har nu fått bort allt golv och det mesta av vattnet, men vi kommer att få leva med såna typ.. "fläktar" som ska torka ut golvet i en längre period. Säkert 3-4 månader, bara att sova med öronproppar, haha! Min mamma visade bilder på hur det såg ut när dom hade fått upp golvet, och hur DET SÅG UT! Gud.. men detta är då bilder som jag har tagit efteråt. Iallafall. Praktiken gick bra idag med, har redan börjat komma in i rytmen. Hade lite mer att göra idag oxå vilket var bra :) Kom precis hem nästan. Puss på er.

Såhär såg det då ut när jag kom hem och efter att dom rivt upp golven.




Kommentarer
Postat av: apan lilla fittkuk

asså vattnet kommer torka in sen ruttna och bilda mögel, det kommer lukta fitta i din lägenhet sen..

2011-03-01 @ 17:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0