Lång dag!

Hej mina sötnosar. Vaknade upp halv 1 idag ungefär för jag och Paulina skulle sticka till Filborna Arena och checka vad dom hade för åldersgräns på deras gym. Och det var 16, som jag anade hela tiden.. Är i full fart och letar efter något med 15årsgräns nu, så om det är någon utav er som vet något ställe där man bara behöver vara 15 år, kommentera gärna detta inlägget då! Jag och Pauline fick plötsligt ingenting för oss, så vi klädde på oss och stack ut. Spelade även in några sjuka videos med vår tröga humor till 110%! ;) Sen stack vi hit igen och var här ett tag, sen åkte hon hem och jag kollade på film och sådär. Sen käkade jag, och nu sitter jag här, hehe. Jag har blivit helt galen i filmer nu förtiden, laddar ner flera stycken åt gången, ser allihop och laddar snabbt ner nya igen. Och så håller det på. Så nu ska jag faktiskt se ännu en film. :) Vet inte vilken ännu. Bara att välja! Kommentera gärna också om nu vet någon grym film som är värd att se, jag gillar allt! Förutom skräckisar.. hihi. Puss

Bild från när vi var ute innan idag. Phuu.. Kallt!

Kommentarer
Postat av: pauline.

jag har för mig att friskis och svettis har 15 årsgräns..

2011-03-06 @ 20:10:49
Postat av: Ebba

Gymmet på IH har 15 årsgräns. Friskis & Svettis har 15 årsgräns om man tränar med föräldrar, annars är det 16.

2011-03-06 @ 20:52:57
Postat av: Frida

Snyggt hår du har :) har du gjort det hemma?

2011-03-07 @ 15:28:27
URL: http://fridahvictoria.devote.se
Postat av: Emmy

Friskis & Svettis i Höganäs! Haha :D

2011-03-08 @ 13:16:26
Postat av: em

vart laddar du ner dina filmer?

2011-03-08 @ 19:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0