Jag tror jag dör


Såhär ser våra snygga maxi-outfits ut.. Host!

Japp, skrev aldrig igår. Vill ni veta varför? Jag somnade så fort jag kom hem. Maxi är lika jobbigt som att praoa på haket, haha! Men tiderna är dock värre. 8 - 16. Snälla.. ? haha, jag tror jag dör! :( Andra arbetsdagen idag då. Gick som igår, fast jobbar inte längre på skönhet & hälsa avdelningen, eftersom det inte funka så bra enligt vår handledare? Haha, hon sa inte ens vad vi gjorde för fel! Bitch! ;) Jobbar med en asgrym kille nu, Kristoffer. Skitcool är han! Träffade just Sebastian och Simon typ 10 minuter. Haha, riktigt längesen! :( Kollar på halv åtta hos mig nu, snart kommer Jasmine hit och ska sova här eftersom det underlättar för henne inför imorgon när vi ska jobba. Hon måste byta en massa bussar och kludda annars. Så är det. Min mamma tjatar på mig att jag ska städa mitt rum, men jag orkar inte. Och det behövs typ inte ens städas. Haha, jag har inget mer vettigt att säga. Puss

Kommentarer
Postat av: josefina

e det maxi på råå ni praoar?:D

2011-03-08 @ 22:12:45
Postat av: helin

får du betalt där du praoar? :)

2011-03-09 @ 17:37:52
Postat av: helin

får du betalt där du praoar? :)

2011-03-09 @ 17:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0