I want you to make me feel like I'm the only girl in the world

Hej på er! Söndag idag, vilket innebär att jag.. utser veckans blogg! Spännande va? ;) Haha, ni ska få reda på vem vinner en länkning senare. :) Jag kollar mest på hur varierad bloggen är. Om det bara är vad man gör om dagarna eller bilder på outfits, vad man köpt och såna saker. Även om det är mycket bilder eller inte. Ja, lite blandat kikar jag på :) Igår stack jag och Ina iväg till viken på fest. Det var jävligt segt i början, men efter att fler folk kom så blev det bättre iaf. Helt okej kväll om jag får säga det själv. Stack hem och käkade god nattamat, PIZZAA! Mums. Ina stack för en stund sen, jag ska in och duscha och plugga lite senare. Puss på er.
Bjuder på en bild på min och Ina från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0