I don't have a lover, brother.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag har blivit bokstavligt kass på att uppdatera här på bloggen. Men denna dagen har varit lite som en bergochdalbana. Har bråkat med mamma ett antal gånger, har fällt en massa tårar osv, men trots allt så slutade kvällen bra. Har varit lite på menshumör idag faktiskt, trots att det är helt fel vecka för det. Menmen. Alla har sina dagar ;) Som ni vet så älskaaar jag att sjunga, och på min nya mobil så är det så sjukt bra ljud att spela in på. Så jag sitter och trixar lite nu med musik. Hihi, det är ju min lilla hobby, även om jag inte brukar dela med mig av den. Är så oehört blyg när det gäller att prata inför folk eller liknade och speciellt i detta fallet att sjunga. Haha, något att öva på.. Kanske! :) Kollade på let's dance ikväll som vanligt. Nu är dem ju bara 4 kvar. Själv så hejar jag på Frank, tycker han är så jäkla skön. Figge med, sen Tina.. Ja, alla är faktikst jätteduktiga! :)

Kommentarer
Postat av: Elsa från

Jag tycker alla är jätteduktiga faktiskt... men jag tycker mycket om Alexander & Malin, sen Frank & Charlotte! :)

2011-03-05 @ 10:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0