Hejsan hoppsan, tjenis penis, tjabba tjena!

Skrev ingenting igår, ledsen över det. Men hände inget speciellt faktiskt. :) Jag är hemkommen från skolan idag iallafall. Haha, vilket är strålande skönt. Är ledig både imorgon och på torsdag. Awesome. Har dock en del arbete som måste göras, okej.. en hel del  arbete faktiskt. Men det fixar jag! Ikväll sover kanske Pauline här, vi får se hur det blir. Om hon gör det så ska vi ha det supermysigt. Imorgon ska vi plugga vilket inte är lika mysigt, sen vid halv fyra imorgon ska jag fixa mina naglar. Jättelängesen jag gjorde det, så det ser jag fram emot. Att inte behöva tänka på hur dem ser ut hela tiden är jäkligt skönt faktiskt. Fast dem kan ju bli gula när man röker.. Hoppas på att dem inte blir det iallafall ;) Inte så snyggt då kanske. :)

Kommentarer
Postat av: elin melander

Snygging!

Undrar bara en sak, varken GT eller H&M kunde ta emot mig som praoelev, vart praktiserade Pauline? Kram :)

2011-03-22 @ 19:20:51
URL: http://klaeli.blogg.se/
Postat av: Hanna

Älskar din hårfärg!

Sjukt söt är du :)

2011-03-28 @ 21:31:16
URL: http://brks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0