Goodnight

Haha, tränade faktiskt inte innan, jag var så sjukt trött. Har bara i princip käkat middag och kollat på tv ikväll. Är fortfarande trött, så nu ska jag faktiskt bege mig mot sängen. Kollade ni på big brother ikväll förresten? Roza åkte ut för er som inte visste det. Tyckte att det var helt rätt att hon gjorde det. Hon passade inte in för fem öre. Gulligt att se när hon och Nicky återförenades faktiskt, hihi. Saknar faktiskt kärleken lite, men som ni vet så är jag så sjukt petig när det gäller kärlek så det är inte så lätt att hitta någon som passar mig. Men vi kör på singellivet ett tag till tycker jag nog ;)  Puss

Gammal bild på mig och Kristoffer, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0