nu blir ni glada va?


Vilket såklart betyder att jag ska börja blogga då igen! Jag kommer att få en ny dator i födelsedagspresent (Jag fyller år den 25e). Vet inte om jag får den innan, men allra senast den 25e iallafall. Om en månad exakt imorgon! Det är så skönt att jag fyller år en fredag, så har man hela helgen att se fram emot, hihi. Men ja, jag hoppas att det här inlägget glädjer er lite, för jag har väntat sjukt länge nu på att få börja blogga igen, och det har ni med, såklart? ;) Nä, men har faktiskt träffat på en hel drös med bloggläsare som har sagt att jag ska börja igen. Man känner sig lite mer motiverad när man hör sånt, håller ni inte med? Jaja, ni får hålla er ett tag till. Puss på er! Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0