Trött, trött och trött..

Vaknade kl 13, käkade frukost & sen hamnade jag här igen.. I sängen alltså. Hehe. Är så grymt trött. Vi kom inte hem förens ganska så sent igår, så jag deckade direkt när vi var hemma. Det var verkligen jättetrevligt! Vi åt jättegod libanesisk mat eftersom min brors fru är libanes. Efter det satt vi och pratade i timmar och kollade på melodifestivalen. Ja, det var jättemysigt helt enkelt. Vi hann även åka in om min andra bror i malmö, Andreas. Mysigt där med. :) N
u ska jag sätta igång ngn film tror jag, puss.

Här är mina bröder som bor i malmö, jag har ju givetvis en till bror som fyller 17 som bor här i Helsingborg. Ni ser Mikael till vänster och Andreas till höger. :)

Och såhär död är jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0