Tog en runda inom solariet efter skolan

Efter skolan stack jag hem, sen kom Pauline hit så stack vi och blev lite bruna. Dom hade bytt rör i solariena så man fick lite extra styrka, vilket är skitbra. Men man ska passa sig för att bli bränd om man inte solar så ofta. Ett tips är då att ta ett mindre intensivt solarie eller att minska på tiden. Känner mig iallafall nöjd, min linje är mycket tydligare nu. Tycker det är så snyggt att vara brun nu under vintern/hösten. Min kväll består av en varm dusch, middag & tv. Sofias änglar kommer också ikväll, det får vi ju inte missa! En ganska vanlig kväll enligt mig, hehe. Vill också säga tack till alla fina kommentarer jag fick om inlägget tidigare, det är sånt här som peppar en och gör så att man verkligen förstår att det man gör och tycker är rätt. Alla har rätt att uttala sig, men det måste ha en viss gräns tycker jag. :) Puss

Kommentarer
Postat av: natalie

gud va fin kofta :D vart har du köpt den? när? finns den kvar? :) jätte fin!!!:D

2011-02-15 @ 18:16:52
Postat av: lara

du har min mössa och det är emmeliis tröja. när får vi tillbaka dom

2011-02-15 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0