Storebror sover över!

Hallåja. Slutade skolan vid 3, tog sen bussen hem tillsammans med Victor :) Han sover här ikväll. Just nu håller vi på att förbereda maten inför ikväll. Eller ja, som ni ser på bilderna, så gör alla det utom jag, hihi. Jag sitter ju här och nördar. ;) Men ska börja snart! Vi hörs senare. Btw, som ni kanske ser så hann jag aldrig platta håret imorse.. Sorry för det, hehe.






! VIKTIGT !
- Jag avslutar förmodligen frågestunden ikväll, så för er som inte har fått chansen att fråga något, ös in med frågor nu! Puss :D

Kommentarer
Postat av: Saris

Kan du inte göra en videoblogg där du svarar på frågorna? :) Tacksam för svar och motivering.

2011-02-11 @ 19:09:55
Postat av: Anonym

Du suger på att uppdatera :(

2011-02-11 @ 21:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0