On the dancefloor, I can be myself, I can let go and dance all night.


Mina läppar sviiidooor :(

Tycker synd om alla dem som är på Cantina ikväll alltså.. Att få asa sig hem i detta skitvädret, ush! Själv så brukar jag sällan gå på såna "dansställe" för dem i vår ålder. För tycker det är så grymt tråkigt med samma folk jämt osv.. jag har tröttnat helt enkelt. Men lusten kanske kommer tillbaka, jag älskar ju trots allt att dansa. :) Sitter just nu och kollar på tv 11. Kollar på program efter program .. Har suttit här sen 10. Haha nu är det strax dags för mig att sussa tycker jag. :) Imorgon ska jag ta mig till stattena för att träffa min söta lilla gammelmormor. Hon ska ge mig min present, hihi. (Jag är helt säker på att det är pengar, mohahah..) IALLAFALL. På tal om ingenting så är jag så sjukt trött på att, vill bara bokstavera ANONYMA personer kommenterar min blogg och säger att jag var tjock som liten och att jag var töntig osv. Haha, jag har aldrig varit tjock. Men om ni nu tycker det så kan ni vara snälla att hålla det för er själva, bara ett tips asså, för jag bryr mig verkligen inte. Visst, jag kanske inte är den smalaste och benigaste personen på jorden, men jag är definitivt inte tjock. Om detta tröstar er så ska jag börja gymma som jag har sagt ett tag :) Och sen att jag snear folk på stan? Haha.. om ni hade känt mig rätt och verkligen träffat mig, så hade ni nog varit säkra på redan efter 5 minuter att jag inte är den personen som "snear" någon utan anledning. Tycker oxå att det uttrycket är så fruktansvärt löjligt. Och grejen att små fjortisar springer runt och snear varandra kan jag förstå. För då är man bara osäker på vem man är och därför trampar man ner på andra människor. Men dem tjejerna kommer att växa upp förr eller senare och då kommer dom att sitta och titta tillbaka på sitt liv och skämmas över hur man egentligen betett sig. Sååja. Nu fick jag min åsikt sagd. :) Godnatt med er, mina intresserade läsare! :*

Kommentarer
Postat av: ariel

asså bara stäng ner din blogg förfan du är en liten 96:a som leker stor bara lägg ner och mogna förfan, DIN BLOGG SUGER FETT!

2011-02-24 @ 13:05:18
Postat av: Anonym

när svarar du på resten av frågestunden? :)

2011-02-24 @ 13:11:23
Postat av: Anonym

jag känner inte dig emma men du verkar över söt tjej och jag gillar verkligen inte och dömma folk när jag inte känner dem. men jag ska skydda dig lite .. Svar till: "ariel" vågar du inte säga ditt riktiga namn? och om du nu tycker att hennes blogg suger fett så varför läser du då den för? sluta läs den istället

2011-02-24 @ 13:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0