Kom precis hem från skolan


min lilla kise blev så nyfiken när jag satt och knappa vid datorn, hehe.


såhär såg jag ut idag.
baslinne - lindex
blus - zebra
sjal - newyorker
jeans - only

Min dag har varit helt okej måste jag säga. :) Jag började 20 över 10 och slutade kvart i 2. Hann tyvärr inte göra någon uppis innan jag stack till skolan, men ni får en nu istället. Eftersom att det var så pass längesen jag bloggade, så har ni säkert hur mycket som helst som ni vill fråga. Så jag kanske skulle göra någon frågestund där ni får plocka alla frågor från luften och storma in med kommentarer, jag ska försöka svara på allt! Låter det bra? ;) Puss

Kommentarer
Postat av: Frågestund sounds perfect! :)

Frågestund sounds perfect! :)

2011-02-02 @ 15:54:39
Postat av: Frågestund sounds perfect! :)

Frågestund sounds perfect! :)

2011-02-02 @ 15:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0