Jag är så sjukt förbannad just nu!

Bara så att alla vet nu, ni som kommenterar massa saker om mig som är bland annat en massa rykten som är plockade från luften eller helt enkelt något som ni suttit och kommit på själv under tiden ni kommenterat, jag svarar inte på sånt, och jag tar bort kommentarerna. En tjej som inte ens kände mig kommenterade en väldigt taskig sak. "Du har inte gått upp i vikt pga dina p-pillet (Vilket jag inte påstått på bloggen) utan du har alltid varit bred. Jag vet vem du är, har många kompisar som snackar om dig." Hur jävla lågt är inte en sån sak att skriva? Du ska veta att jag skrattar dig rakt upp i ansiktet. Och du ska veta att jag SKITER i om dina vänner har snackat om mig eller inte. Men det du borde lära dig är att uppfatta människor på ditt eget sätt och lära känna dem innan du dömer dem. Jag skriver kanske en tredjedel av mitt liv här på bloggen, resten är ingenting jag ska dela med mig om. För det är ingenting jag vill sprida vidare och absolut ingen viktig information som måste förmedlas. Jag hoppas att du tänker igenom vad du säger hädanefter, och jag hoppas att du kommer ha dåligt samvete efter att ha skrivit en massa skit om mig.. Som inte ens stämmer. Och nej, den här personen har inte bara skrivit det om vikten, utan heeelt andra saker också som är så fruktansvärt idiotiska så jag inte ens vill nämna dom eller ens skänka en tanke åt att ens fortsätta diskutera och bry mig. Du ska veta att jag tar inte åt mig av någonting förens jag får höra det rakt upp i ansiktet. Det är inte förens DÅ jag kan börja bry mig. Det är inte förens DÅ jag ens börjar FUNDERA på om jag ska bry mg rättare sagt. Jag är  stark, och det hoppas jag att du också kan bli en vacker dag. Och börja inse och förstå att smutskasta andra människor bara gör en själv illa. Tycker riktigt sagt synd om dig.

SLUTDISKUTERAT ! Jag har sagt mitt. Godnatt alla läsare! ♥

Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

Tyvärr kommer det alltid finnas idioter till människor.

kanske lätt att säga bry dig inte, hon är troligen inte värd det.

Folk som snackar skit har så låg självkänsla , troligen inget bättre att prata om och troligen bara avundsjuk.

förresten vore jätte gulligt om du kunde rösta på min lilla Dennis styrke kraam

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/alla-tavlingsbidrag/index.xml?view-id=41529



2011-02-14 @ 23:15:30
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: natalie *

var är gilla knappen på bloggen? ;)



nej men sant i det du säger, och personen är väl avundsjuk på dig, du är absolut inte bred Emma, du är hur fin som helst!



puss på dig& vi får ses snart :)<3

2011-02-14 @ 23:24:22
URL: http://natalieerica.blogg.se/
Postat av: elin melander

så jäkla sant det du säger emma!

2011-02-14 @ 23:50:15
URL: http://klaeli.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker inte du ska bry dig om andra, att dom lägger ner tid på att kommentera elaka saker är bara stort bevis på avundsjuka! din blogg är verkligen super! fortsätt såhär så kommer du komma långt! :)

2011-02-15 @ 03:56:03
Postat av: Sandra ifrån Luleå

Emma, det finns ingen bra människa. Alla har dåliga sidor, och vissa har mest bra. Du är en av dom som har mest bra sida. Det ser jag och alla andra som läser din blogg. Så jag tycker inte du ens borde ta åt dig av vad andra säger. Dom har ju en rätt, men det är ditt val att du har en blogg, så kritik och påståenden är en del av detta "livet". Ifall du inte klarar pressen så tycker jag ej att du skulle fortsätta. Men det klarar du, det vet jag! ;) och förresten.. Du är absolut inte bred! Ha en fortsatt trevlig dag, och håll glöden uppe.

2011-02-15 @ 13:17:30
Postat av: Johanna Johansson.

Emma, alla kan vara idioter!

Men du ska inte ta åt dig såna personer som hon, hon är bara idiot. Och personen är väl avundsjuk på dig, du är absolut inte bred Emma, du är hur fin som helst! Skit i henne.

Kram Johanna!



2011-02-15 @ 14:45:32
Postat av: Anonym

Det man inte tar åt sig, gör en stakare. En sak som jag hört är att allt det du gör och säger till andra kommer tillbaks till dej, BÅDE gott och ont. Se det som en styrka Emma, att lyssna på andra är bra, men det gäller att sortera.... Still going strong..

2011-02-15 @ 15:26:01
Postat av: Anonym

Hoppas den personen lär sig, för man såg verkligen där hur svag den person är. Genom att klanka ner på andra visar bara hur svag man e!!

2011-02-15 @ 15:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0