Hola amigos!



Outfit för idag:
Jeans - Only
Linne - Strapatz
Ring från H&M tror jag.
Sen hade jag även en brun kofta.

Tjenispenis. Skolan har varit ett litet dramaprojekt idag, haha. Personliga skäl. Men allt ordnade sig till slut iaf. ;) Tog bussen hem med Pauline efter skolan. Sen satt på på min balkong och snackade jättelänge, hihi mysigt. Efter det stack vi bort och solade. Jag är på gränsen till svart nu! Syns inte kanske lika mkt på bilderna, men i verkligheten syns det ännu mer haha! Brände dock mig lite grann så ska inte sola nu på ett tag. När Paulinte tog bussen hem passade jag på att sticka in om ica och köpa min lilla älskling.. B&J! Så ni kanske vet vad jag ska göra ikv. hihi. Snart är det käk, sen blir det att kolla igenom matten lite för har matteprov imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0