Helt slut.

Hallå. Min första praodag på Haket idag, det gick jättebra, men gud vad jobbigt det är att jobba inom restaurang. Man tänker inte så mycket på det, men man står förfan inte stilla en enda minut. ;o Fick tömma alla ljusbehållre och fylla på med nya ljus när jag kom direkt på morgonen, sen fick man ju tända under tiden vissa släcktes. Sen servera, duka undán, torka av bordet. Vissa maträtter skulle ha ruccola på sig och vissa basilika, man skulle hålla koll på vilka man hade serverat och under tiden gå och fråga om det smakade bra, om något var fel, osv. Och smaklig måltid var nog dem orden jag hörde allra mest idag haha! Kan säga som såhär att både mina fötter och mina ben värker som fan! Men roligt var det iallafall :) Efteråt träffade jag Pauline som praoar i en klädbutik nära mig så gick vi i stan och kollade lite. Fick faktistk med mitt ett par baggiebyxor hem! Ni ska få se bild på dem senare. Puss så länge. Nu ska jag dö i soffan och sätta på en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0