Godnatt!

Jag ser att ni börjar komma in med lite frågor nu, och än så länge är dom flesta seriösa vilket är skitbra! ;) Sånt gillar jag! Har inte gjort så mkt idag faktiskt. Käkade en grymt god middag med mamma innan, sen kollade jag på tv och gick in och tog en skön dusch innan jag la mig ner i sängen. Har gjort ansiktsrengöring, vilket var riktigt skönt! Är som en bebis just nu, haha helt sjukt :D Imorgon ska jag till skolan :) Min bror kommer hit imrg ockå, han ska käka med oss sen sover han här. Ska försöka åka in till väla nu i helgen också för att kolla rean på only's jeans. Ja, det var väl allt jag hade att säga just nu. :) Fortsätt att ställa massa frågor! Puss och kram nu ska jag sova :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Måste också påpeka att du skriver väldigt bra! Kram :)

2011-02-11 @ 12:22:24
URL: http://hammelfeltemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0