Wherever you go, I'll always know, that you make me smile, please stay for a while now.

Nu har jag kollat på film, Rötter hette filmen. Som är en sjukt gammal film. Den handlar om slaveriet som var förritiden, när dem vita tillfångatog dom svarta och gjorde dom till slavar. Håller på att jobba med detta i skolan just nu, ska skriva en uppsats på 5-6 sidor med en blandning om fantasi och fakta. Tycker det är väldigt intressant faktiskt, denna filmen fick mig att förstå lite bättre, vilket är skitbra :D Nu ska jag sova, vi hörs imorgon. Puss


- Jag visste att ni skulle kommentera om ansikts-rengörings tipset jag la ut tidigare. Ni skriver att det inte är bra att man får glansig och fet hy osv. Ska förtydliga detta lite. Din hud blir självklart inte fet av dessa produkter? Men huden får.. Med ett bättre uttryck "lyster" om ni förstår mig bättre då? :) Man får väldigt fin och frisk hy iallafall. Enligt mig :) Någon annan kommenterar att ansiktsvattnet inte rengör, vilket det verkligen gör. Det står till och med på dom. Men det stämmer också att det återstället ph-värdet på din hy. Så rätta mig inte är ni snälla. Jag vet hur dem fungerar. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0