Förlåt för uppdateringen

Som ni säkert har märkt så har jag inte skrivit ngt idag, men jag har inte haft så mkt tid till det faktiskt. Jag sov ju hos Jamine inatt som jag kanske berättade igår. Sen tog jag bussen därifrån typ vid 13 tiden. När jag kom hem så somnade jag i tvsoffan. Helt plötsligt ringer det på dörren och då står min bror utanför dörren. Jätteroligt. Så just nu är jag hemma hos min pappa där min bror bor som ni vet. Ska sova här inatt för min brors skull. Det var så längesen vi träffades. Så varför inte :) Iofs ska vi ses på tisdag igen och även på fredag.. hahha men skitsamma. :) Nu ska jag snart sova. Vi hörs imrg när jag är hemma från skolan. Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0