Drar snart till väla. Btw, frågestunden är avslutad!

Vaknade runt halv 10 imorse. Skrev inte så mkt igår eftersom min bror var här för en gångs skull och ville hellre tillbringa min tid tillsammans med honom :) men iaf. Idag sticker jag till Väla med min kära vän Ina. Ska somsagt kolla rean på only's jeans osv. Kanske käka lite också :) Måste bara säga en sak. Jag är glad över att dom flesta ställt normala frågor, men vissa saker blir jag faktiskt lite ledsen utav. Om jag ska vara ärlig då. Men så är det väl här i bloggvärlden, anonyma människor skriver rakt av vad dom tycker och tänker. Det är bara att lära sig att inte ta åt sig av det. :) Men nu ska jag göra v mig lite, kanske jag hinner svara på några frågor innan jag sticker. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0