"Alla hans ex" - Sova

Hallå på er! Har inte gjort så mkt sen jag skrev senast, därför jag itne gjort ngn mer uppdatering idag. Käkade lite när mamma kom hem, sen satt jag och glodde på sveriges mästerkock samt fuskbyggarna. Nu ligger jag i sängen och ska kolla på "alla hans ex" den verkar skitbra! :) Sen ska jag sussa. Måste lägga mig i tid, börjar tidigt imrg. Puss på er.




fick en kommentar om..
"praoar inte ni på ps nu?"
- Antar att du menar petersvenskolan och svaret är nej. Jag praoar inte där, utan jag går på den skolan. :) kram

Kommentarer
Postat av: ina

Hjärtat mitt, jag tror personen som kommenterade menade att ni som GÅR på ps har väll praoveckor nu? alltså om ni ska praoa. haha aw :D

2011-02-09 @ 23:00:33
URL: http://inalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0