18;06. Saker som hänt under "ingen bloggning-tiden"..

hej på er. måste säga att skolan är ett helvete. jag blir helt galen så fort jag tänker på det. ush, hate it! iallafall. jag försov ju mig en aning idag, men stack till skolan så snabbt som jag kunde. började timmen med en föreläsning om svenska med en massa anteckningar. hur kul som helst.. :( sen hade jag en massa blandade lektioner som gjorde mig så sjukt trött så att jag höll på och somna på bussen hem. när jag kom hem så skulle jag ner på ica och köpa glass. men då kostade glassen en jävla femma mer än vad det stod att den gjorde, så det blev ingen glass inte. så jag kollade tv och väntade på att mamma skulle komma hem, sen köpte hon den till mig istället, snällt va? hihi. snart ska jag duscha och äta, sen kommer ju "sofias änglar" ikväll, vilket inte vill missas!
jag tänkte ju berätta vad som hänt nu under tiden då jag inte bloggat. haha, det har inte hänt så mycket faktiskt. mer än att jag har piercat min näsa, som vissa redan vet. sen har jag tappat min mobiltelefon i skolans toalett.. hahaha! så nu har jag en skitmobil. typ hälften av knapparna fungerar. roligt ju.. här kommer bilder.

näsan och...

ersättningsmobilen!

nu hoppar jag in i duschen sötnosar, kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0