- FILMDAG

Suger på att uppdatera nu för tiden, jag vet. Förlåt för det! Idag har jag bara typ kollat på film och sånt. Har sett Tangled och Due Date. Båda var roliga, hehe. Käkade kebab innan med mamma oxå, gullig hon var som köpte hem det :D Ikväll ska jag verkligen ta hand om mig själv. Ska ta ett varmt bad med skrubbning och hårinpackning. Ska klippa, fila och måla naglarna, smörja in kroppen med bodylotion osv. Kanske hinner göra ansiktsmask med. :) Mysigt va ?




Imorgon börjar ju min prao! Kommer bli superspännande tycker jag! Restaurang branchen har jag alltid velat prova på. :)

Såhär ser det ut, mysigt va?



Ska börja gotta mig lite nu och sätta på mitt sköna bad! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0