Spederat eftermiddagen med Ina!

Efter skolan var jag tvungen att städa nedervåningen eftersom det är min mentorsgrupps tur att ha m.ansvar. Skittråkigt, men är tvungen haha. Mötte upp Ina efter det och tog en fika med henne på espressohouse. Mysigt. Vi hann tyvärr inte umgås så jättelänge eftersom hon skulle rida. Åkte med mamma till hennes kiropraktier, kollade även lite i stan och hittade sjalen som jag la upp bild på nyss. Fin va? Sen åkte vi vidare och handlade lite mat. Har precis käkat faktiskt och alldeles strax ska vi kolla på Kniven mot strupen. Vi hörs, puss :)
Gammal bild på mig och Ina

Kommentarer
Postat av: ella

varför tog de slut med melvin? ni verkade ha det jättebra? tacksam för svar!

2011-04-13 @ 17:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0