seg skoldag, god mat, gott sällskap, en gäspande kväll

Ja, rubriken säger det mesta faktiskt. Hade egen lektion i idrott tillsammans med Jasmine. Vill inte ens prata om det, kan säga att jag blev ganska.. inte sur, men jag störde mig jävligt mycket på vissa saker. Så är det när två personer har stark vilja. Skoldagen var för övrigt väldigt uttråkande och det kom ett chockerande prov i syslöjd som jag helt och hållet hade glömt bort. Men det gick helt okej ändå måste jag säga! Efter skolan stack jag hem och städade lite och sånt, sen kom Pauline hit. Hon sover här ikväll, mysigt! Min bror sover här hela helgen, han är just nu på fest men han kommer väl strax antar jag. Vi har käkat en massa med godis och sånt gott. Nu är vi jättetrötta, men kämpar emot vår trötthet, haha! Känns lite segt att lägga sig tidigt när man är ledig, haha.. eller något. Jaja, nu har jag pladdrat mer än vad jag kanske borde göra! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0