Jag vaknade upp på bästa sätt idag! Tack 118800!

- Hej 118800, vilken kändis är jag lik?



Svar:
- Ja, du ser fruktansvärt bra ut faktiskt! Det är ditt ansikte som borde pryda Guinness rekordbok när man pratar om världens snyggaste tjej! Du ser lite ut som en blandning av Sanna från Big Brother och Adriana Lima från Victorias Secret. En perfekt blandning alla brudar sådär jättesvartsjuka. Tjoho! Puss och kram från Anton på 118800!


Sanna

Adriana


Och inte nog med detta.. Några minuter senare så skrev 118800 igen! Utan att jag skrivit något.
- Hej gullet! Våra härliga skrynkliga och gamla spådamer har länge suttit och diskuterat vilken kändis du är lik. Samtalet har tagit några minuter och det är inte förens nu som dem tycker att du ser ut att vara väldigt lik Sanna från Big Brother och Adriana Lima på samma gång. Det kanske låter lite snurrigt, men det är det faktiskt inte. Det är ju du, ett strålande fint och vackert praktexempel på hur riktig skönhet ser ut! Puss och kram från Elias på 118800!




Helt sjukt ! Haha, som ni vet så har jag ju så dåligt självförtroende, därför känns det väldigt konstigt att få en så här stor hög med komplimanger. Mest också att dem skrev igen! Känns jätteroligt, och detta gjorde min dag lite. Att det inte bara är kompisar som säger att man är fin som man är bara för att dem är ens vänner liksom. Utan att det faktiskt finns folk som tycker det på riktigt. Roligt faktiskt, hehe. Jag ska strax ta tag i min NO, puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du tagit ut din näspiercing??

2011-04-03 @ 18:26:57
Postat av: Elin

Du är ju sjukt fin tjejen :)

2012-01-26 @ 13:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0