Emma Svarar! - Mina ögonbryn

Elin om 18.35 @ Sängen:
Hej! Måste först säga vilken fin blogg du har! :)
Senare till saken, var fixar du dina ögonbryn, eller gör du det hemma? Dem är riktigt snygga! ;)

Hej Elin! Tack så jättemycket. Brukar faktiskt få många komplimanger om dem, hihi. Jag tycker att ögonbrynen gör så otroligt mycket hos personer, tycker att dem gör iallafall 40% av ens ansikte. :) Men nu till din fråga. När du frågar hur jag "fixar" mina ögonbryn så vet jag faktiskt inte vad jag ska svara.. Men jag kan säga såhär iallafall. Jag noppar mina ögonbryn själv och har alltid gjort. När du noppar ögonbrynen är det viktigt att du sitter i dagsljuset, helst framför ditt fönster. Tänk på att det gärna inte ska vara för mycket sol utomhus, för då ser du inte heller hårstråna lika lätt. Sen som ni vet så är jag blondin naturligt, och har därför ganska ljusa ögonbryn. Jag brukar färga dem för att dem ska passa mer till mitt mörka hår som jag har nu. :) Kram på dig och hoppas att du blev nöjd med mitt.. LÅNGA svar haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0